KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING

A kommunikáció alapvetően meghatározza kapcsolataink minőségét, problémákat szül, vagy konfliktusok kialakulását előzi meg, nézeteltéréseket old meg.

A kommunikáció kitölti a mindennapjainkat. Fontos azonban, hogy ne csak megszokásból kommunikáljunk, hanem jól, egyre jobban és eredményesebben kommunikáljunk. Mivel mindig, mindenhol szükség van a megfelelő kommunikációra, ezért e területen való fejlődés, ismereteink bővítése és hatékonyságának fokozása a magánélettől kezdve, a társas kapcsolatainkon keresztül a karrieren át az üzleti világáig szinte mindenhol nélkülözhetetlen.

A kommunikáció során nem mindegy, hogy kinek, mit, hogyan, miért, mikor és mennyit mondunk, merre és hová nézünk, milyen mozdulatokat teszünk, milyen hangsúlyt és hanglejtést használunk, gyorsan, vagy lassan beszélünk.

Milyen irányba megy el egy tárgyalás, mennyire sikeres egy beszélgetés, vagy kialakul-e konfliktushelyzet és ezt milyen módon tudjuk kezelni? Ez mind tőlünk, a kommunikációs képességünktől, képzettségünktől függ.

Kommunikációs tréning

Interaktív Kommunikációs tréningünk célja:

  • a résztvevők kommunikációjának minőségi fejlődése és fejlesztése
  • a hatékony kommunikációs modellek és módszerek elsajátítása
  • az elmélet ne csak elmélet és a technikák ne csupán lehetséges technikák maradjanak
  • a résztvevők nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is kipróbálják a tanultakat, szituációs és helyzetgyakorlatokon keresztül
  • az alkalmazott módszerek beépítése a mindennapokba
  • az igény és az érdeklődés felkeltése a folyamatos odafigyelésre és fejlődésre

A résztvevők a tréning során olyan kommunikációs ismeretekre tesznek szert, amelyeknek eredményeként képessé válnak a mindennapokban és munkájuk során egyaránt, a problémák mindkét fél számára előnyösebb megoldására, a nyertes-nyertes helyzet kialakítására. 

 

További témák a tréningen:

  • kommunikáció az élet különböző területein
  • kommunikáció fajtái és szintjei, kommunikációs stílusok
  • kommunikációs képességek és készségek
  • kommunikációs „szabályok”
  • hatékony konfliktuskezelés
  • az asszertív kommunikáció
  • az értő figyelem és a hallgatás tudománya
  • a figyelem és a beszélgetés irányításának titkai
  • a higgadt, tiszta és őszinte kommunikáció
  • a nonverbális kommunikáció meghatározó szerepe 

 

Kiknek ajánljuk?

  • akik emberekkel kommunikálnak nap, mint nap
  • akik az értékesítés területén tevékenykednek
  • vezetőknek, vagy akik vezetők akarnak lenni
  • akik javítani akarnak társas kapcsolataikon
  • akik hatékonyságuk növelését tűzték ki célul

 

Ajánlott mindazoknak, akik verbális és nonverbális kommunikációjuk fejlesztésével javítani szeretnének kapcsolataikon, hatékonyabban akarnak működni, mind a magánélet, mind a munka, az üzlet és a karrier területén. Így megteremetve a lehetőségét egy sikeresebb, eredményesebb és letisztultabb élet kibontakozásának.

Célunk, hogy Ön és csapata minden esetben maximálisan az aktuális igényekre szabott tréninget kapjon. Szükség estén előzetes egyeztetést, részletes felmérést követően, célcsoporttól és céges profiltól függően, személyre és csoportra szabott kommunikációs tréninget dolgozunk ki.

 

Tréningeink az 1 órás személyes, telefonos, vagy Skype-os konzultációtól a csoportos 1 vagy többnapos tréningekig megrendelhetők az ország egész területén.